x تبلیغات
وب پرداز

آخرین وضعیت جسمی مهدی چمران

 به نقل از تسنیم، پرویز سروری در حاشیه برگزاری هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین دستور جلسه امروز مشخص و مصوب شدن ترکیب اعضای کمیسیون‌های شش‌گانه شورای شهر تهران است که البته روز گذشته رأی‌گیری استمزاجی انجام شده است اما امروز در صحن شورا رأی‌گیر خواهد شد.

وی تصریح کرد: با مشخص شدن ترکیب کمیسیون‌های شش‌گانه شهر تهران فعالیت‌ها در کمیسیون‌ها آغاز خواهد شد و امیدواریم بتوانیم پاسخ‌های مردم را برآورده کنیم.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت: در ادامه جلسه امروز مدیرعامل فناوری و اطلاعات شهرداری تهران در صحن شورا حاضر و گزارشی را ارائه خواهد کرد که با توجه به اهمیت هوشمندسازی خدمات این گزارش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

سروری درباره آخرین وضعیت فرآیند درمانی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: بحمدلله حال آقای چمران خوب بوده و در هفته آتی به شورا خواهند آمد البته تأکید کادر پزشکی این است که تعجیلی برای حضور شورا نداشته باشند و ان‌شاءالله با بهبودی کامل وی در صحن شورا حاضر خواهند شد.

وی درباره نوع بیماری چمران خاطرنشان کرد: بنابر اعلام پزشکان مویرگی پاره شده است و هرگونه خبری مبنی بر سکته مغزی رئیس شورای شهر تهران تکذیب می‌شود.

اهمیت پشتیبانی 24 ساعته برای وبسایت ها

زمانی که فردی یک وبسایت را راه اندازی می کند، علاوه بر تامین نیاز مشتریان خود، باید بتواند رضایت آن ها را نیز به دست بیاورد. علاوه بر این فرد باید بتواند به جایگاه بالایی در نتایج گوگل دست پیدا کند. تمامی این موارد به فاکتورهای مختلفی بستگی دارند که از مهم ترین آن ها می توانیم به پشتیبانی 24 ساعته اشاره داشته باشیم. اهمیت پشتیبانی 24 ساعته برای وبسایت ها بسیار بالاست و می تواند مزیت های زیادی را با خود به همراه داشته باشد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

رضایت مشتری

برای اینکه کسب و کار شما جواب بدهد و به عبارتی به موفقیت برسد، در وهله اول نیاز است تا رضایت مشتریان خود را به دست بیاورید. وبسایت یک پنجره ای است که می تواند باعث تعامل شما با سرتاسر جهان شود. از این رو یک وبسایت خوب می تواند مشتریان وفاداری نیز داشته باشد. پشتیبانی سایت می تواند باعث رضایت مشتری شود. از این رو راه های ارتباطی متنوعی را در داخل وبسایتتان قرار دهید تا افراد از هر طریق که راحت هستند، یکی از آن ها را انتخاب کنند تا در صورت مشکل به سرعت با شما در ارتباط باشند.

وجه کمپانی

اگر دارای یک شرکت و یا برند خاص هستید، از پشتیبانی 24 ساعته نباید غافل شوید. این پشتیبانی می تواند برای شما وجه بسیار خوبی را داشته باشد. به گونه ای که مشتریان فکر می کنند مشکلات آن ها بسیار برای شما پراهمیت است و قطعا نیز نباید غیر از این باشد.کسب در آمد از طریق خرید نمایندگی هاست یکی از راه هاییست که شرکت ها می توان با تخفیف های مناسب و قیمت های عالی سرویس های خود را تهیه کنند.

سئو و همگام بودن با موتورهای جستجوگر

موتورهای جستجوگر ربات هایی دارند که در هر لحظه مشغول وارسی سایت شما هستند. اگر سایت شما از پشتیبانی قوی برخوردار باشد، می توانید به سرعت متوجه لینک های خراب و... شوید. از همین طریق نیز به سرعت رفع آن ها اقدام کنید تا سایت شما به عنوان یک سایت مخرب شناسایی نشود.

نوع وبسایت بر روی پشتیبانی تاثیرگذار است

هر چقدر وبسایت شما فعال تر باشد، به همان اندازه نیز به پشتیبانی و نگهداری قوی تری نیاز دارد که مجموعه زیر را به خود اختصاص می دهند. لازم به ذکر است که این موارد برای خود سایت شما بسیار پر اهمیت هستند.

·       سایت شما باید پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد تا بتوانید به بازیابی اطلاعات بپردازید.

·       پشتیبانی می تواند بر روی محتوا و به روزرسانی های آن تاثیر خود را بگذارد.

·       بر روی ایمنی وبسایت نیز نقش مثبتی را دارد.

·       از دیگر موارد پراهمیت در رابطه با این موضوع به روزرسانی پنل ها، پلاگین ها و افزونه ها است.

·       پشتیبانی می تواند بر روی مانیتورینگ سایت تاثیرگذار باشد و از این طریق باعث بهبود آن شود.

·       به شما پیشنهادهای جدیدی می دهد که از آن ها می توانید برای توسعه وبسایتتان بهره ببرید.

انواع پشتیبانی

به طور پشتیبانی در دو نوع مختلف وجود دارد:

·       پشتیبانی اورژانسی

·       پشتیبانی عمومی

پشتیبانی اورژانسی بسیار پراهمیت بوده و زمانی که یک نرم افزار خاص داخل سیستم با مشکل مواجه شود، به آن نیاز خواهد بود. همچنین برای رفع این مشکلات نیاز به افراد متخصص است.

در حالی که در پشتیبانی عمومی قضیه ساده تر خواهد بود و مشکلات نیز مانند نوع اول اورژانسی نیستند. پشتیبانی عمومی قالبا توسط کاربران درخواست می شود که برای کسب رضایت آن ها باید سریعا به حل مشکلات موجود بپردازید.

جمع بندی

در این مطلب شما را با اهمیت پشتیبانی 24 ساعته برای وبسایت ها آشنا کردیم. پشیبانی می تواند مزیت های زیادی را برای وبسایت شما به همراه داشته باشد. از این رو اگر می خواهید رضایت مشتریان را داشته باشید و در نتایج گوگل نیز رتبه خوبی را کسب کنید، از پشتیبانی به هیچ عنوان غافل نشوید.

شمار قربانیان زلزله هائیتی به ۱۳۰۰ نفر رسید

 زلزله ۲. ۷ ریشتری روز شنبه هائیتی نزدیک به ۱۳۰۰ نفر کشته و ۵۷۰۰ مجروح به جای گذاشت؛ هزاران نفر در جنوب غربی این کشور بی خانمان و یا زیر آوارها گرفتار شدند و نزدیک به ۳۰ هزار خانه در این زلزله تخریب شده و یا آسیب دیده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس آخرین آما منتشر شده، تلفات زلزله‌ی قدرتمند ۲. ۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در صبح روز شنبه در هائیتی به ۱۳۰۰ نفر افزایش یافته است. جستجوها برای یافتن افراد مفقود شده همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود که شمار قربانیان این زمین‌لرزه همچنان افزایش یابد. طبق آخرین اطلاعات، شمار زخمی‌شدگان زلزله هائیتی بیش از ۵۷۰۰ نفر گزارش شده است.

بر اساس اعلام مقامات اداره مقابله با سوانح طبیعی در هائیتی، پس‌لرزه‌های متعدد و همچنین رانش زمین سبب شده که عملیات امداد به دشواری انجام گیرد.

همچنین به گزارش فرانس ۲۴، به گفته سرویس هواشناسی ایالات متحده، با نزدیک شدن طوفان گرمسیری گریس به این منطقه و احتمال وقوع باران های سیل آسا، تلاش امدادگران برای نجات بازماندگان و همچنین پیدا کردن اجساد قربانیان ممکن است با موانعی مواجه شود.

طبق اعلام سازمان زمین‌شناسی آمریکا (USGS) شدت این زلزله به حدی بود که حتی در کوبا نیز حس شده است. زمین لرزه ۷ ریشتری سال ۲۰۱۰ در همین کشور، بیش از ۲۲۰ هزار قربانی گرفت.

انواع بک لینک و چگونگی ایجاد آنها

رپورتاژی که از ویژگی هایی چون مورد های بالا برخوردار باشد، بدون شک قادر به افزایش رتبه ی هر وب سایتی خواهد شد و می تواند مخاطبین بالایی جذب کند. این که بتوانید بک لینک های قوی و دائمی داشته باشید، قطعا شاهد تغییرات بسیاری در رتبه بندی سایت خود خواهید بود. ما خودمان خرید رپورتاژ را بهعنوان خرید بک لینک قوی دستهبندی کرده و آن را در ارتقاء رتبه وب سایت در موتور جستجوی گوگل بسیار مؤثر میدانیم. رپورتاژ شما در نتایج جستجوی گوگل به صورت یک مطلب اختصاصی از آن دانشگاه نمایش داده خواهد شد. شاید گاهاً دیده باشید که بر روی یک کلمه کلیدی کار کرده اید اما گوگل آن صفحه را در جستجوی کلمات دیگر نیز نمایش میدهد ، در این حالت محتوای شما کشش مناسبی در آن زمینه دارد و با کمی آپدیت و بروز رسانی میتوانید به راحتی در کلمات مرتبط نیز در نتایج حظور داشته باشید.

از این رو آمار سایت نیز بالا می رود که باعث میشود در کنار خبر اصلی خود سایت و سایر مطالب آن مانند رپورتاژ خبری و آگهی ها دیده میشوند. نکته دیگر این است که هر کسی که به سایت شما می آید معمولاً در آن زمینه فعال است و گوگل میتواند این موضوع را از جستجو های قبلی او متوجه شود به طور مثال اگر شما در زمینه آموزش سئو فعالیت میکنید افرادی به سایت شما سر میزنند که در زمینه مارکتینگ و سئو فعال بوده اند اگر اینچنین نباشد برای گوگل شک بر انگیز خواهد بود. به طور کلی، اگر سایت و یا وبلاگی در هر صفحهای از سایت خود، لینکی از سایت شما را درج نماید، اصطلاحاً میگوییم به شما بک لینک داده است. وقتی در سایتی و خبرگزاری خبری نوشته می شود براساس خبر و مهم بودن آن، مخاطبان به سایت جذب می شوند. هشدار مهم : به هیچ عنوان Backlink های موقت و ماهیانه از این سایت یا هیچ سایت دیگری (که بک لینک موقت میفروشند) خرید نکنید. در این سال، وبسایت Interflora که در زمینه فروش گل آنلاین (در انگلستان) فعالیت میکرد، یک کمپین رپورتاژ آگهی بزرگ راه انداخت و از تعداد بسیار زیادی رسانه معتبر اینترنتی، بک لینک گرفت.

رپورتاژ ادز به عنوان بزرگترین شرکت فعال در حوزه تبلیغات در سایت های خبری و انتشار رپورتاژ آگهی کمپین های خبری ویژه با قیمت های بسیار رقابتی را در اختیار مدیران سایت ها و سئو کاران عزیز قرار می دهد. هنگام رپورتاژ آگهی، به این نکات توجه کنیم. توجه کنید که استفاده نامناسب از بک لینک در تعداد بالا راهکاری نیست که با استفاده از آن بتوانید به بهبود سئوی سایت خود کمک کنید. از سوی دیگر بک لینک سبب می شود سایت شما از نظر گوگل نیز اعتبار مضاعفی پیدا کند زیرا شما با رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری باعث شده اید شبکه ای از ارتباطات میان سایت شما و دیگر سایت ها ایجاد شود که همین امر ارزش سایت شما را بالا می برد و گوگل نیز به آن بهای بیشتری می دهد. هرچقدر این صفحه ارزشمندتر باشد و جایگاه بهتری در نتایج گوگل کسب کند شانس شما نیز برای کسب جایگاه و اعتبار بیشتر خواهد شد در متن رپورتاژ بیشتر از 5 لینک قرار ندهید چون ارزش و قدرت بروی 5 لینک تقسیم میشود ولی اگر شما بیشتر از 10 لینک بذارین قدرت کمی به لینکها داده میشود و برای هر صفحه فقط یک لینک قرار دهید و در متن خود از تصاویر استفاده کنید و مهمتر از همه برای رپورتاژ آگهی خود از همان سایت بک لینک بخرید با این کار لینک سازی داخلی خوبی برای صفحه تبلیغ شما انجام میشود که موجب افزایش قدرت و اعتبار این صفحه میشود.

دانشجویان میتوانند به صورت قدم به قدم ویدیو ها را دنبال کرده و لینک سازی حرفه ای و رایگان انجام دهند. اما موضوع این است که لینک سازی خارجی کار بسیار سخت، زمان بر و پیچیدهای است و به همین سادگی ها نیست. ما در شرکت عصر رایانه دارای یک تیم تخصصی بهینه سازی سایت و سئوی بسیار مجرب و با دانش به روز هستیم که امکان ارائه برترین خدمات در زمینه سئو از کوچکترین سایتها تا بزرگترین سایتهای تجاری را داریم. رپورتاژ آگهی بگیریم یا بک لینک سازی کنیم؟ این قضیه باعث میشه رتبه سایت شما در گوگل افزایش پیدا کنه البته چندسال پیش اهمیت این قضیه خیلی بیشتر بود چند سال پیش گوگل به این صورت بود که اگر وبسایت خبری خیلی معروفی به شما لینک بده و وبسایت شما رو توی همه صفحات و یا یکی از صفحات خودش لینک کنه رتبه سایت شما توی گوکل خیلی افزایش پیدا میکنه. بنابراین این موضوع که رپورتاژ آگهی تنها می تواند در یک صفحه از سایت های دیگر قرار بگیرد و بک لینک ها می توانند در صفحات مختلف یک سایت قرار بگیرند، نیز یکی دیگر از تفاوت های این دو روش سئو می باشد. بک لینک در واقع لینکی است که سایت های دیگر به سایت شما می دهند و سبب می شوند سایت شما رتبه بهتری در گوگل به دست آورد.

مشاهده رسانه ها برای انتشار رپورتاژ:

https://www.tesmino.com/

برنامه‌های هلال احمر برای مقابله با سیل

 محمد حسن قوسیان مقدم، سخنگوی جمعیت هلال احمر کشور،در مورد وضعیت تجهیزات و انبارهای این سازمان با توجه به اوضاع سیل در جنوب و جنوب شرق کشور گفت: به طور کلی ما وضعیت مناسبی داریم، و همزمان در حال شارژ انبارها نیز هستیم.

قوسیان مقدم افزود: در طی هفته گذشته ما در بیش از ۵۰ شهر درگیر سیل بودیم و نیروهای ما همچنان نیز در حالت آماده باش هستند و بخشی هم درگیر عملیات در این مناطق می‌باشند.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود هشدارهای هواشناسی و ستاد مدیریت بحران آیا هلال احمر توانسته عملکرد مناسبی داشته باشد، گفت: در حال حاضر ما در وضعیت مناسبی قرار داریم، همچنان مراقبیم، با توجه به اینکه سیل‌ها در مسیر راه بندان ایجاد می‌کند و آب گرفتگی همچنان وجود دارد، اما مدیریت اوضاع به خوبی پیش رفته است.

وی ادامه داد: ما در حدود ۱۲۰ اسکان اضطراری و نصب چادر داشته ایم، بسته‌های غذایی به این مناطق طی ۷۲ ساعت گذشته ارسال شده است، و در دو روز گذشته دستور شارژ انبارها صادر شده است.

قوسیان مقدم گفت: علی رغم زیادی بلاها ما خدا را بیشتر کنار خود حس می‌کنیم، زلزله چند روز گذشته در استان فارس وسیع‌تر از زلزله سی سخت بود، اما منطقه، منطقه خوبی بود و ما حتی یک مورد تخریب هم نداشتیم.

وی در مورد حجم تخریب‌های سیل در این مناطق گفت: با اینکه ۱۵ استان درگیر مساله سیل بودند و حجم زیادی از روان آب‌ها را در این مناطق را شاهد بودیم، اما تلفات خیلی کمی در این مناطق وجود داشت، چرا که این حجم از روان آب‌ها می‌توانست اتفاقات بدتری را رقم بزند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر در پاسخ به سوالی مبنی بر وظایف سایر نهادهای امدادی و اجرایی در مواقع بحرانی در کنار هلال احمر گفت: شاید نقش هلال احمر در این مواقع بیشتر پر رنگ باشد، اما همه ارگان‌ها وظایف تعریف شده و اساسنامه و چارچوب دارند و تقسیم کار در این مواقع بین همه این ارگان‌ها اتفاق می‌افتد.

وی در مورد تجمعات در مناطق سیل زده و عدم واکسینه بودن افراد در برابر ویروس کرونا گفت: تجمع آنچنانی در این مناطق صورت نپذیرفته است که خطر بیماری افراد را تهدید کند، اما به هر حال موضوع واکسیناسیون و این بحث‌ها در اختیار وزارت بهداشت و صلاحدید آنان است.

وی در پایان در مورد ادامه واردات واکسن از سوی هلال احمر گفت: واردات واکسن به قوت خود باقی است، در طی هفته گذشته هلال احمر سه محموله واکسن وارد کشور کرده است و درطی جلسه هفته گذشته با رئیس جمهور منتخب و موافقتشان بر واردات بیشتر ما نیز به همان نسبت تلاشمان را بیشتر خواهیم کرد.

طراحی داخلی مدرن (modern interior design)

طراحی داخلی منزل چیست؟ اغلب مردم از تفاوت‌های مهم و جزئی دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی منزل آگاهی ندارند و این دو شغل را یکسان در نظر می‌گیرند. در ابتدا به بررسی تفاوت‌های دکوراسیون و طراحی داخلی می‌پردازیم تا با شناخت کافی و نسبت به نیاز خود به سراغ دکوراتورها و یا طراحان داخلی بروید و سپس جدیدترین و لوکس ترین طراحی‌های داخلی منازل را به شما معرفی می‌کنیم.

دکوراسیون داخلی (interior decoration)  چیست؟

دکوراسیون داخلی به معنای هماهنگ سازی از پیش طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، مبلمان، اثاثیه و... در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه است. در واقع دکوراسیون داخلی به علم و هنر مربوط است و به ایجاد یک فضا که از نظر زیبایی خوشایند و به لحاظ کاربری مفید باشد کمک می‌کند.

دکوراتورها در ساخت و ساز ساختمان‌ها دخیل نیستند؛ رابطه‌ای با معماران و پیمانکاران ندارند و فعالیت آن‌ها زمانی آغاز می‌شود که فعالیت‌های ساختمانی به پایان رسیده باشد و بیشتر با سازندگان مبلمان، مجسمه سازان و متخصصین صنایع دیگر در ارتباط هستند. طراحی داخلی منزل در مواردی که در ادامه گفته می‌شود توسط دکوراتورها انجام می‌گیرد.

دکوراتورها با دوره‌ها و آموزش‌هایی که در زمینه‌ی سبک ساختمان‌ها، سبک مبلمان، طراحی اتاق و... می‌بینند می‌توانند مراجعین را در انتخاب تم مناسب برای فضای مورد نظر و همچنین در انتخاب و خرید وسایلی همچون مبلمان، پرده، کاغذدیواری، اکسسوری و... راهنمایی کنند که این کار به دور از قواعد مهندسی و طراحی معماری است.

طراحی داخلی (interior design) چیست؟

طراحی داخلی یکی از شاخه‌های طراحی معماری است و اصولا طراح داخلی سر پروژه‌ی ساخت یا بازسازی ساختمان حاضر می‌شود و تسلط کامل بر پروسه‌ی طراحی معماری دارد. طراحی داخلی به تحصیلات آکادمیک و فعالیت‌های عملی نیاز دارد و دروسی را درباره‌ی رنگ و پارچه، طراحی به کمک کامپیوتر (CAD)، نقاشی، برنامه ریزی فضا، طراحی مبلمان، معماری و... می‌گذرانند. طراحی داخلی منزل در این زمینه بخشی از کار می‌باشد.

در شکل استاندارد یک پروسه‌ی مهندسی، از ابتدای پروژه، طراح داخلی و معمار تا پایان پروژه با یکدیگر در ارتباط‌اند. از دیگر وظایف یک طراح داخلی می‌توان به تایید متریال مورد استفاده اشاره کرد که آیا متریال مورد نظر برای عایق بندی صدا، گرما و... مناسب است یا خیر.

با توجه به نکات گفته شده، هنگامی که به تغییرات ساختاری مانند برداشتن یا گذاشتن، نصب پارتیشن، افزودن در و پنجره و ... در خانه یا محل کار خود نیاز دارید بهتر است به سراغ طراحان داخلی بروید و هنگامی که فقط قصد تغییر در چیدمان خانه یا انتخاب وسایل سازگار و مناسب با محیط مورد نظرتان را دارید به سراغ یک دکوراتور حرفه‌ای بروید.

همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که یک طراح داخلی منزل می‌تواند کار دکوراتور نیز انجام دهد اما عکس آن صادق نیست؛ زیرا همانطور که گفته شد طراحی داخلی نیازمند آموزش‌های تخصصی است.

طراحی داخلی مدرن (modern interior design)

طراحی مدرن تجسم‌ها و تعریف‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد؛ به همین دلیل تعریف قطعی ندارد؛ اما میتوان گفت طراحی داخلی مدرن به انعکاس حرکت هنر مدرن در فضای داخلی خانه اشاره دارد و چندین ویژگی اصلی طراحی به طور همزمان در طول طراحی مدرن دیده می‌شود. می‌توان گفت مدرنیسم طرد شکوفایی سبک‌هایی از طراحی مانند گوتیک، رنسانس و ویکتوریا بود.

طراحی داخلی منزل در سبک مدرن تضادی از طراحی‌هایی بود که در آن‌ها از بافت‌های سنگین، کنده‌کاری‌ها و رنگ‌های چوبی در خانه استفاده میشد؛ زیرا بیشتر اجزای طراحی مدرن، از مبلمان و وسایل گرفته تا شکل و شمایل اتاق‌ها، شامل خطوط تمیز و مستقیم، کاشی‌های بزرگ با لبه‌های اصلاح شده، قفسه‌های تعبیه شده درون دیوار، عدم قالب گیری برای اصلاح پنجره‌ها، دیوارها، درها، استفاده از رنگ‌های خنثی به جای رنگ‌های جیغ، استفاده از اشکال هندسی با زوایایی منحنی شکل، نقاشی‌های ساده و آینه‌های اغلب بدون فریم و... می‌باشد.

همچنین مینیمالیسم نقشی جدایی ناپذیر در طراحی مدرن و معاصر دارد. اصول مینیمالیسم به این معناست که هیچ جزئیات اضافه‌ای مانند ستون، تزیینات کابینت، استفاده‌ي‌‌ بیش از حد از رنگ یا استفاده‌ی بیش از حد از منسوجات قابل توجیه نیست.

و در نهایت می‌توان گفت امروزه محبوبیت طراحی داخلی مدرن، به دلیل سادگی، زیبایی، راحتی و چشم‌نواز بودنش است و طرفداران زیادی دارد.

طراحی داخلی کلاسیک (classic interior design)

می‌توان گفت سبک کلاسیک در طراحی داخلی منزل از مد خارج نشده و هیچگاه قدیمی نمی‌شود. بلکه همواره لوکس به نظر می‌رسد و اغلب فضای مجلل و سلطنتی را ایجاد می‌کند. به همین دلیل کسانی که معماری و طراحی کلاسیک را انتخاب می‌کنند اغلب ثروتمندان و افرادی هستند که به سنت و فرهنگ گذشته بیشتر از مدرنیسم اهمیت می‌دهند و به اصالت خود پایبند هستند.

از ویژگی‌های سبک کلاسیک می‌توان به نظم، تعادل، ظرافت، تقارن، تجمل گرایی، استفاده از رنگ و متریال طبیعی، ارتفاع زیاد سقف، ستون‌های بلند، پرده‌های سرتاسری و مجلل، مجسمه‌های برنزی، پتینه کاری و گچ‌بری سقف یا دیوارها و... اشاره کرد. همچنین در این سبک از رنگ‌های ملایم و گرم مثل طلایی، بژ، خاکستری، کرم، قرمز، زرد، صورتی مات و... استفاده می‌شود.

در دکوراسیون و طراحی داخلی منزل به سبک کلاسیک، از مبلمان چوبی و طرحدار، مصالح طبیعی مانند سنگ، مرمر، چوب و همچنین پارچه‌هایی از جنس پنبه، کتان، مخمل و ابریشم استفاده می‌شود.

طراحی داخلی منزل کوچک

امروزه خانه‌های بزرگ و ویلایی جای خود را به آپارتمان‌های کوچک داده‌اند و چگونگی استفاده از این فضا به بهترین نحو برای چیدمان وسایل به دغدغه‌های اغلب مردم اضافه شده است. این تفکر نادرست وجود دارد که اگر منزل ما فضای کوچکی داشته باشد نمیتوان چیدمان خوبی انجام داد و دلگیر و شلوغ به نظر می‌رسد، اما اینطور نیست. میتوان با یک طراحی مناسب و نهایت استفاده از فضا، خانه‌ای لوکس و دلباز داشت و چیدمان دکوراسیون را به بهترین شکل انجام داد.

پیش از این به بررسی دکوراسیون و طراحی داخلی منزل در دو سبک مدرن و کلاسیک پرداختیم. اگر مایلید دکوراسیون منزل خود را به کلی تغییر دهید و نمی‌دانید کدام سبک را انتخاب کنید باید گفت برای منازل کوچک و آپارتمانی و متراژهای زیر ۱۰۰ متر، سبک مدرن بهترین انتخاب برای شماست. زیرا وسایل مورد استفاده در سبک کلاسیک معمولا بزرگ، سنگین و جاگیر هستند  و با قرارگیری در خانه‌های کوچک سبب بی نظمی و شلوغی می‌شوند.

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های منزل شماست. پس اگر قصد بازسازی و طراحی داخلی منزل خود را دارید باید توجه کنید که هنگام بازسازی آشپزخانه، تعداد کابینت‌ها را به گونه‌ای کاربردی افزایش دهید و بهتر است از رنگ‌های روشن، سرد در نورپردازی و رنگ کابینت‌‌ها استفاده کنید. زیرا رنگ‌های تیره بیشتر باعث می‌شود فضای شما کوچک به نظر برسد و برای خانه‌هایی که متراژ پایینی دارند مناسب نخواهد بود.

 هنگام طراحی اتاق پذیرایی و نشیمن و یا حتی آشپزخانه و اتاق خواب می‌توانید روی دیوارها قفسه، شلف و باکس نصب کنید و وسایل ضروری خود را در آنها قرار دهید. همچنین در طراحی این فضا بهتر است از ترکیب دو یا سه رنگ استفاده کنید و رنگ‌های روشن مثل سفید، کرم و... را انتخاب کنید تا فضای شما بزرگتر به نظر برسد.

 

بهترین شرکت طراحی و بازسازی ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک شرکت طراحی و بازسازی ساختمان برای اینکه یک طراحی داخلی منزل عالی و دکوراسیونی بی نقص داشته باشد نکاتی که در ادامه آورده‌ایم را رعایت می‌کند:  

برنامه ریزی در طراحی و دکوراسیون داخلی

برنامه ریزی مهم‌ترین بخش برای شروع هر کاریست. برنامه ریزی در طراحی و دکوراسیون داخلی یعنی نیاز مشتری را بسنجید، برای آن هدف‌گذاری کنید و پس از بررسی شرایط مالی شروع به کار کنید. همچنین بدست آوردن اطلاعات در خصوص فهمیدن سلیقه‌ی مشتری در زمینه‌ی انتخاب متریال، اثاثیه و ... را می‌توان در این برنامه‌ریزی جای داد.

در نظر گرفتن خواسته‌ی مشتری

طراحان داخلی و دکوراتورها باید در وهله‌ی اول به شرایط مالی مشتری، فضای مورد نظر، سبک زندگی و زمان بندی مد نظر مشتری توجه کنند تا خروجی کار، مطلوب هر دو طرف باشد. طراحی داخلی منزل بایستی تماما طبق نظر مشتری در سایه نظریات کارشناسی مهندسین و شرکت پیمانکار انجام شود.

تعیین سبک دکوراسیون

سبک، تعیین کننده‌ی ماهیت اصلی دکوراسیون است و تنوع زیادی دارد. مدرن، مینیمال، صنعتی، اسکاندیناوی، فرانسوی، هالیوودی، شرقی، همپتون و ... از جمله سبک‌های دکوراسیون است که باید همان ابتدا، متناسب با فضا و سلیقه‌ی مشتری تعیین گردد.

نورپردازی در دکوراسیون داخلی

نورپردازی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر فضا و روحیه‌ و نشاط افراد است. نورپردازی باعث کوچک به نظر رسیدن فضا یا بزرگ به نظر رسیدن آن می‌شود. پس باید توجه کرد که در فضاهای بزرگ از نورهای متمرکز استفاده کنید و در فضاهای کوچک با توزیع یکنواخت نور از دلگیر شدن و کوچک به نظر رسیدن فضا جلوگیری کنید.

کیفیت مواد اولیه

طراح داخلی باید به متریال و مصالح ساختمانی هنگام ساخت یا بازسازی منازل و یا حتی هنگام انتخاب وسایل مورد نظر، توجه کند تا از کیفیت مقبولی برخوردار باشند. طراحی داخلی منزل با استفاده از متریال مناسب منجر به رضایت مشتری می‌شود؛ چرا که بودجه مشتری همیشه اولویت بر همه چیز دارد.

تاثیر رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی

انتخاب رنگ‌ها نباید تنها بر اساس سلیقه و علاقه دکوراتور و طراح انتخاب شوند. بلکه باید با روانشناسی رنگ‌ها آشنا باشند و متناسب با روحیه‌ی افراد رنگ اتاق‌ها را تعیین کند.

توجه به اصول دکوراسیون

اصول طراحی دکوراسیون شامل تناسب بین اجزا، تعادل، الگو، تاکید و هارمونی می‌باشد. برای اینکه در پایان، خروجی کار رضایت‌بخش باشد؛ باید به این اصول توجه کرد. در نظر داشته باشید که به کارگیری این اصول برای هر سبک متفاوت است اما ماهیت کلی آن یکسان می‌باشد.

در این مطلب سعی بر این بود شما را با اصول طراحی داخلی منزل و دکوراسیون داخلی و تفاوت‌های آن‌ها آشنا کنیم تا برای دیزاین و دکوراسیون منازل خود از آن بهره کافی را ببرید.

 

آتش بار دیگر در جنگل زاویه دزفول شعله‌ور شد

 رضا قپانچی‌پور چهارشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: بیش از ۱۰۰ هکتار از اراضی جنگلی از منطقه زاویه‌ها تا محدوده جنگل‌های عباس آباد شهرستان دزفول روز چهارشنبه طعمه آتش شد.

وی ادامه داد: برای چندمین بار طی چند روز اخیر جنگل‌های ارزشمند گز و پده در جنوب شهرستان دزفول در منطقه زاویه و عباس آباد طعمه آتش گسترده شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول بیان کرد: این جنگل‌ها به عنوان ریه‌های تنفسی شهرستان و مهمترین عامل کنترل ریزگردها، سیلاب‌ها، تلطیف کننده هوا و همچنین زیستگاه ارزشمند گونه‌های نادر جانوری از جمله گوزن زرد ایرانی هستند که چند وقتی است توسط برخی افراد به صورت عمد دچار آتش سوزی می‌شوند.

وی به خسارت گسترده ناشی از این آتش سوزی اشاره و از همراهی فرمانداری ویژه شهرستان، واحدهای آتش نشانی ارتش، شهرستان دزفول، مدیریت پسماند و پرسنل ادارات منابع طبیعی و حلال احمر در اطفای حریق پس از همت و تلاش طاقت فرسای ۱۰ ساعته قدردانی کرد.

قپانچی پور افزود: گستردگی و سخت گذر بودن برخی نقاط در هنگام آتش سوزی باوجود تلاش فراوان دستگاه‌های متولی شهرستان به منظور کاهش هدر رفت نیروی انسانی و خطرات جانی متعاقب آن، نیازمند همکاری مسولان استان و ستاد مدیریت بحران و حضور ادوات امداد رسانی از جمله بالگرد در چنین مواردی ضروری است.

چندی پیش نیز حدود ۵۰ هکتار از جنگل های دز در آنش سوخت.

یکشنبه همین هفته نیز آتش سوزی کاه و کلش به جنگل روستای زاویه خرسان از توابع بخش مرکزی دزفول سرایت و بخشی از این جنگل را خاکستر کرد.

حدود ۶ هزار هکتار از جنگل های پیوسته در محدوده روستاهای زاویه های دزفول واقع شده است.

 
 
 

بیوگرافی مهراد جم / محسن سعیدی کیا

 بر اساس اطلاعات منتشر شده اما تأیید نشده در مورد این خواننده باید بدانید که نام اصلی وی محسن سعیدی کیا و نام هنری وی مهراد جام است و به نظر می رسد وی یکی از فرزندان دهه 70 است زیرا گفته می شود مهراد جام در تاریخ است وی در 14 مرداد 1376 در شهر آبادان متولد شد. این خواننده جوان در حال حاضر در تهران زندگی می کند.

بدون تو شبا همش خرابه حالم مگه من جز تو کیو دارم

گره افتاده به کارم کجایی تو و اون چشمات مشکل گشایین

دوس دارم دور بشم از همه این که تو باشی بسمه

من و تو یه قایق وسطه یه دریا که آرومه هر شبش

یعنی چشمای مستت

تورو دیده رد داده قلبم نباشی میمیرم حتما

آخه یه جایی از قلبمو زدی که نزده بود هیشکی قبلا

دلم میخواد یه جای شیک و پیکو تو باشی و من و یه موزیک هیت و

زبونم بگیره بخوام بگم میخوامت میمیرم من بی تو

هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم همین دیشب بازم خوابتو دیدم

چشام قفلی زده بازم رو عکسات نیاد روزی که چشماتو نبینم

آخ یه جوری خواست دلم تورو بدون من جایی نرو نباشی پیشم بعد تو بو میکنم من عطرتو

تو فقط نگام کن میارم آسمونو رو زمین تو فقط منو نگاه کن تو فقط منو ببین

دانلود:

https://parsiamusic.ir/artist/mehraad-jam/

 

این شیرها بیشترین کاربرد را در آشپزخانه دارند

 

این شیرها بیشترین کاربرد را در آشپزخانه دارند و از اولین شیر هایی می باشند که بدون واشر هستند و تنها با یک اهرم کار می کنند. چراکه با در نظر گرفتن این مسئله احتمال آسیب رسیدن به شیر کمتر و کار شما راحتتر خواهد شد. البته در سرویس های بهداشتی شیرهای دیگری نیز استفاده می شود. اکنون که صحبت از شیرهای دیواری شد، اجازه دهید اشاره ای به شیرهای دیواری و کاربرد آنها نیز داشته باشیم. شما می توانید برای اینکه شیرآلات با دوام و زیبایی را برای خانه خود انتخاب کنید به شیرآلات استیل البرز اعتماد کرده و از انواع شیرآلات تولیدی آنها برای زیبایی خانه خود استفاده کنید. این نوع شیرآلات بهداشتی، دارای یک شلنگ بلند است که در زمان مورد نیاز، توسط کاربر، از علم شیرآلات به بیرون کشیده می شود و سپس دوباره در جای خود قرار می گیرد. ندارد بنابراین می توان آنها را با توجه به نیاز در محل مخصوص جایگذاری و نصب کرد، سپس تاسیسات مورد نیاز خروج آب (مانند سکوی وضوخانه ها) سیستم فاضلاب و … بنابراین باید دقت داشته باشید که در هنگام خرید شیرآلات شیری را انتخاب کنید که هم کیفیت و هم زیبایی داشته باشد.

در این مطلب تک تک آنها را بررسی می کنیم. در مورد شیرهای دیواری باید گفت در عین حال که زیبایی خاصی دارند اما با توجه به اینکه باید بر روی دیوارنصب شود هزینه بیشتری در بر خواهند داشت و به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارند اما میتوان به جای آنها شیرآلات ایستاده که نوع دو منظوره آن بیشتر مورد توجه است، مورد استفاده قرار بگیرد. در گذشته شیرآلات ساده با تنوع کمتر در بازار محصولات آشپزخانه به چشم می خوردند اما امروزه شیرآلات بسیار متنوعی در بازار عرضه ی شیرآلات ساختمانی وجود دارند که در چهار نوع واشری، پدالی، اهرمی و چشمی متنوع اند و دارای آبکاری های متنوعی به رنگ های سیلور،گلد و سفید یا مشکی وجود دارند که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. اغلب شیر آلات مسی رنگ مسی و تیره رنگی دارند اما در عین این تیرگی بسیار جذاب و چشمگیر و جذاب می باشند و بیشتر برای سینک های کلاسیک می باشند.برای زیبایی و ماندگاری این شیر آلات که جذابیت خود را حفظ کنند احتیاج دارند که همیشه مرتب و تمیز بمانند .این گونه شیر آلات بیشتر مناسب آشپزخانه هایی می باشند که نور خیلی زیادی ندارند. 

رنگ آمیزی الکترو استاتیک شیرآلات قهرمان نیز در دو رنگ سفید ومشکی عرضه میشود. شیرآلات ساختمانی معمولا به دو دسته شیرآلات لوکس و شیرآلات اکونومی تقسیم می شوند. شیرآلات بر اساس جنس و رنگ هم با یکدیگر بسیار متفاوت می باشند که در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم. در شکل زیر یک نمونه ست کامل شیرآلات خانگی را مشاهده می کنید، به طرح، رنگ و جنس مشابه آنها توجه کنید. برای اینکه با جنس و رنگ شیرآلات آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم. این شیرها در مکانهایی مانند مدارس، بیمارستانها، کلیه مراکز پزشکی، هتلها، مساجد، رستورانها و … از آنجایی که این شیرها ب واشر کار می کنند باید برای باز و بسته کردن این شیرها فشار بیشتری را وارد کنید و همچنین این شیر دارای دو اهرم می باشد که آب سرد و گرم را جدا کرده است. سبک طراحی امروزی سرویس بهداشتی و حمام، چیزی متفاوت از گذشته است و به کار بردن طراحی با تلفیق رنگ های مختلف از روشن تا تیره، جلوه ای تازه به این بخش از فضای منزل یا محیط کار داده است.

مخزن های مذکور با سیستم برق شهری کار می کنند. به علت وجود دو دیسک سرامیکی که بالا و پایین می شود و آن را در انتهای این مخزن قرار داده اند فشار آب به خوبی کنترل می شود. با گسترش شهرها و تغییرات در سبک زندگی شهرنشینی، به مرور خانههای کوچکتر جایگزین خانههای بزرگ شدهاند. برای تغییر دکوراسیون و ایجاد تنوع در محیط خانه لزوماً نباید اتفاقات بزرگ و برجستهای بیفتد. به این ترتیب باید از تمامی تجهیزات به روز دنیا با طراحی های جدید و خلاقانه نهایت بهره برداری را داشته و محصولاتی امروزی و شیک و در عین حال مقاوم و کاربردی را انتخاب کرد. طراحی این محصول نیز معمولا شیک و زیبا بوده و دکوراسیون هر محیطی از جمله سرویس های بهداشتی را ویژه تر می کند. همچنین در این روزهای کرونایی می توانید در این مخازن هوشمند الکل نیز ریخته و برای ضد عفونی کردن دست ها در محیط های عمومی استفاده کنید.

خرید مایع ریز اتوماتیک از آریان فراز

 

https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/

 

نکته قابل توجه در این پمپ، نحوه نصب پمپ کارواش می باشد

نکته قابل توجه در این پمپ، نحوه نصب پمپ کارواش می باشد. یکی از مزیت های بالا بودن فشار این نوع پمپ، این است که می توان تمامی نقاط سخت و باریک که دسترسی به این نقاط دشوار است را به وسیله ی دسته های لانس، به آسانی تمیز کرد و شستشو داد. راندمان بهتر آب: با استفاده از پمپ کارواش صنعتی اثربخشی آب چند برابر شده و در نتیجه با استفاده از میزان آب کمتر می توان عملیات گسترده تری را انجام داد. شرکت شایانیر صنعت آرتان با نام تجاری سرماسان تولیدکننده و مجری سیستم های مه پاش نازلی در کشور مي باشد كه با بهره گيري از متخصصین مجرب، به همراه وجود زيرساختها و تجهيزات دقيق ، اهتمام خود را بر جلب و اعتلاي هرچه بيشتر رضايت مشتري قرار داده است و با کیفیت ترین تجهیزات و قطعات سیستم مه پاش را جهت مصارف مختلف صنعتی و کشاورزی و دام پروری، با کارائی فوق العاده بالا عرضه می نماید . سبد محصولات این کارخانه بسیار گسترده است و شامل تمامی لوازم و ادوات آبیاری، از این دستگاه ها و کنترلرها گرفته تا لوله آبرسانی و تجهیزات زیرزمینی و… تمام قسمت هارا پوشش دهید ولی در استفاده از آن افراط نکنید زیرا که چسب اضافه پس از بستن لوله خود به خود به بیرون هدایت می شود.

لزوم استفاده از حفاظ برای قسمت های متحرک پمپ نظیر کوپلینگ ضروری است. انتخاب روغن مناسب برای پمپ کارواش یکی دیگر از نکات مهم هنگام نصب است. همچنین موارد دیگر مانند روغن مناسب برای پمپ کارواش ، در نحوه نصب پمپ پیستونی به صورت کامل توضیح داده شده است. اما دستگاه های کارواش صنعتی دستگاه هایی بسیار قدرتمند، پیچیده و پر سرعتی هستند؛ که در ادامه بحث خود به معرفی کامل این دستگاه خواهیم پرداخت. ما در ادامه در این مطلب به توضیح و معرفی کاربرد پمپ فشار قوی کارواش خواهیم پرداخت. گاها پیش آمده است که علت کم شدن فشار پمپ کارواش ، نصب نادرست آن بوده است. زیرا شرایطی غیر از این شرایط، اصلی ترین علت کم شدن فشار پمپ کارواش محسوب می شود. می تواند در طیف وسیعی از محصولات مورد استفاده قرار گیرد و با باران کم باران برای استفاده در گیاهان شکننده ایده آل است. با توجه به این نیاز قطعهای ساخته شد که جلو ورود آب را میگرفت و ورودی آب را باریک میکرد که باعث میشد آب با قدرت بیشتری وارد شود اما در ادامه تحولات دستگاه کارواش بهوجود آمد که در 2 بخش خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفت. 

سه کشور چین، آلمان و ایتالیا تولیدکنندگان این محصول هستند، با تولید این دستگاه 3 نیاز مهم مردم برطرف شد که این 3 نیاز به شرح زیر است. موتور: وظیفه تامین نیروی محرکه پمپ کارواش را دارد و در دو مدل تک فاز و سه فاز می باشد. کارواش به سه نوع خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می شوند. ما با اطمینان و قاطعانه میگوییم که هیچ پمپ کارواشی بجز SPECK آلمان قابلیت کاربرد ابگرم 70 درجه را در ایران ندارد و درصورتیکه اقدام به استفاده آبگرم در پمپهای ایتالیایی موجود در بازار ایران را بکنید قطعاً استهلاک قطعات آب بندی، پکینگ های فشار و اورینگ های داخل سرسیلندر پمپ افزایش می یابد که این منجر به افزایش هزینه های سرباری اضافی برای مدیریت مجموعه و خروج پمپ از چرخه سرویس دهی میباشد که موجب کاهش سود ماهیانه سایت کارواش می گردد. در عرض 5 دقیقه، دما از 30 درجه سانتیگراد به 25 درجه کاهش یافته بود. دمای آب در مدل اول (قرارگیری بویلر قبل از پمپ) حداکثر ۴۰ درجه خواهد بود ولی در مدل دوم آب تا ۸۰ درجه نیز گرم خواهد شد. همچنین این مدل پمپ، خود به صورت مستقیم سیمی جهت تامین برق لازم برای کارکرد ندارد.

کارواش صنعتی از دیگر راه های افزایش در آمد وجود نیروی کار مجرب و خوش برخورد، استفاده از شوینده های با کیفیت، وجود تجهیزات کارواش صنعتی و پیشرفته، قیمت مناسب و منصفانه تر برای شستشوی خودرو ها، همچنین فضایی بعنوان اتاق انتظار برای مشتری است چرا که با وجود چنین مزایا و امکاناتی مشتری برای دفعه های بعد هم کارواش شما را انتخاب می کند پس مشتری مداری اصل اول برای جذب مشتری و در آمد بالاتر به حساب می آید. برای تعویض آن نیز در ابتدای کار باید بعد از 50 ساعت کارکرد پمپ، روغن آن عوض شود. این دستگاه با برق شهری کار می کند و امکان نصب بر روی سیستم های خورشیدی را دارد. دقت داشته باشید که ساعت را درست تنظیم کنید تا آبیاری شما هم دقیق و به موقع انجام شود. خواشمند است توجه داشته باشید اتلاف وقت مجموعه شما مساوی با از دست دادن پول شما است. متاسفانه یک عامل که هیچگاه از سوی خریداران به آن توجه نمی شود این است که آیا فشار خروجی پمپ همانی است که فروشنده مدعی و روی پمپ پلاک خورده است و آیا فروشنده حاضر است با درجه فشارسنج و نازل استاندارد فشارخروجی مثلاً 200 بار (PRESSURE 200 BAR)را به شما تحویل دهد، یا اینکه برای جبران ضعف فنی پمپ از نازل استفاده می کنند.

http://fna.ir/f2ggsx

 
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 صفحه بعد