در این مقاله، درباره بهترین برندهای کتری برقی بیشتر بدانید. تهیه چای با استفاده از یک فنجان آب جوش و یک چای کیسه ای کار بسیار ساده ای است اما با طعم چای دم کرده برابری نمی کند. برای تهیه چای دم کرده اصیل و خوشمزه به کتری برقی مناسب نیاز دارید. آره، استفاده از کتری برقی؛ همچنین باید نحوه استفاده و نگهداری از این تجهیزات را بدانید.

راهنمای خرید کتری

راهنمای خرید کتری برقی

یکی از وسایل الکترونیکی و ضروری در زندگی امروزی، کتری برقی است که اغلب برای جوشاندن آب از آن استفاده می شود. در کتری برقی در مقایسه با روش های سنتی، انرژی الکتریکی در مدت زمان بسیار کوتاهی به گرما تبدیل می شود و برای تهیه چای، قهوه و حتی پخت و پز به شما آب جوش می دهد. با استفاده از کتری برقی به راحتی می توانید در زمان و انرژی صرفه جویی کنید.

می توان

یکی از نکاتی که در خرید کتری برقی باید به آن توجه کرد ظرفیت مورد نیاز دستگاه است. به طور کلی قبل از خرید کتری برقی می توانید هدف از خرید این دستگاه را مشخص کنید و بگویید برای چه اهدافی می خواهید این دستگاه را بخرید و برای چند نفر می خواهید این دستگاه را خریداری کنید. به طور کلی ظرفیت کتری های برقی موجود در بازار از یک و نیم لیتر تا دو و نیم لیتر متغیر است.

اگر قصد استفاده از کتری برقی را در منزل خود و برای یک خانواده معمولی دارید، بهتر است کتری برقی با ظرفیت 1.5-2 لیتر خریداری کنید و اگر قصد دارید از این دستگاه در محیط کار و با حجم کوچک استفاده کنید. عدد. ، خوبه. در صورت نیاز به آب گرم خرید کتری برقی با ظرفیت کم را توصیه می کنیم. یک کتری برقی مسافرتی برای جابجایی و استفاده آسان باید ظرفیتی بین 0.5 تا 1 لیتر داشته باشد.

نکاتی برای خرید کتری برقی

جنس بدنه و پایه

معمولا کتری برقی موجود در بازار از پلاستیک شیشه ای نشکن یا فولاد ضد زنگ یا در نهایت ترکیبی از این مواد می باشد. هر کدام از این موارد دارای نکات مثبت و منفی زیادی هستند، اگر نقاط قوت و ضعف این مواد را بشناسید و سلیقه خود را در نظر بگیرید و همیشه یکی از آنها را در اولویت قرار دهید، می توانید یک کتری برقی مناسب خریداری کنید.

گرفته شده

بدون شک قیمت تمام محصولات موجود در بازار به عوامل مختلفی از جمله مواد، کیفیت، سازنده و ویژگی های اضافی محصول بستگی دارد. در مورد کتری برقی، این عوامل عبارتند از چرخش 360 درجه، محل مونتاژ کابل. ، کلید اتوماتیک و تعمیر و نگهداری سیستم گرمایش، آب و غیره.

هر چه کیفیت و ویژگی های اضافی محصول مورد نظر شما بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود اما همیشه خوب است به یاد داشته باشید که کتری برقی یک وسیله برقی اساسی در خانه است که در طول روز بارها از آن استفاده می شود، بنابراین به دلیل استفاده زیاد و قیمت بالا در بازار بهتر است این محصول را خریداری کنید. در هنگام خرید این محصول کیفیت آن را بیشتر از قیمت آن در نظر بگیرید

زیبایی مناظر

کتری برقی را نمی توان در کابینت نگه داشت، باید آن را روی کابینت یا پیشخوان قرار داد تا در صورت نیاز بتوانید سریع از آن استفاده کنید. بنابراین به زیبایی بصری این دستگاه توجه کنید تا دستگاه بصری بادوام باشد این نیز بسیار مهم است.

خوشبختانه در حال حاضر شاهد تنوع زیادی از کتری های برقی در بازار از نظر شکل و اندازه و رنگ هستیم و به عنوان یک خریدار دست شما در این زمینه باز خواهد بود.

تا حد امکان می توانید به راحتی یک کتری برقی با وسایل آشپزخانه مانند توستر و قهوه ساز در اندازه ها و رنگ های مختلف خریداری کنید و دکوراسیون زیبایی از آشپزخانه خود بسازید.

راحتی در استفاده

یکی از نکات مهم دیگری که در هنگام استفاده از کتری برقی باید در هنگام خرید به آن توجه کرد، سهولت استفاده از این دستگاه است. راحتی استفاده از این لوازم آشپزخانه با وجود دکمه در جای مناسب، ایمنی و ضد انسداد، وزن سبک و وزن مناسب محدود می شود.

صدا

بدون شک صدای تولید شده توسط کتری برقی در مقایسه با کتری معمولی بسیار کمتر است. با این حال برخی از افرادی که از کتری برقی استفاده می کنند گلایه دارند که این دستگاه سر و صدای زیادی ایجاد می کند، بنابراین همیشه سعی می کنند محصولاتی با حجم کم خریداری کنند. بهترین راه برای یافتن این محصول توجه به نظرات سایر مشتریان و کاربران کتری مورد نظرتان است.

بهترین برند کتری برقی

امروزه کاسه برقی یکی از مهم ترین وسایل آشپزخانه مدرن است. در واقع این دستگاه کوچک آب مورد نیازتان را با سرعت بالا و بدون زحمت برای تهیه چای، قهوه و حرارت دادن غذاهای مختلف در اختیار شما قرار می دهد. در حال حاضر کتری برقی در مارک ها و برندهای مختلف در بازار موجود است که از بهترین برندهای کتری برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دیگ برقی Meteo MK18

کتری برقی Meteo MK18

یکی از زیباترین و با کیفیت ترین کتری های برقی موجود در بازار بدون شک کتری برقی ماتئو می باشد. این کتری برقی بسیار شیک به آشپزخانه شما زیبایی می بخشد.

کتری برقی ماتئو از دو قسمت پایه و بدنه تشکیل شده است و پس از جوشاندن آب می توان بدنه را از پایه جدا کرد و در نهایت به راحتی از آن استفاده کرد. یکی دیگر از نقاط قوت این کتری برقی سیستم خاموش شدن خودکار پس از اتمام آب است. یک توری فلزی در خروجی این دیگ قرار می گیرد و برای جداسازی رسوب استفاده می شود. زیرا این کتری قابلیت چرخش تا 360 درجه را دارد و هم برای افراد چپ دست و هم برای راست دست ها انتخاب مناسبی است.

Elektra bolkruĉo Vegati مدل VE-67

کتری وگاتی مدل VE-67

کتری برقی Vegati مجهز به سیستم جوش بسیار سریع است. سیستم اتوماتیک این کتری با کیفیت به محض تمام شدن کتری آن را خاموش می کند. یکی از بارزترین ویژگی های این کتری برقی زیبا مجهز بودن به سیستم گرمایش یکپارچه است که از بزرگ شدن بیش از حد کتری شما جلوگیری می کند.

این کتری نیز مانند کتری Mateo می تواند 360 درجه بچرخد. اگر به دنبال یک کتری خوب و عالی برای محل کار یا آشپزخانه خود هستید، خرید این مدل را به شما توصیه می کنیم.
 

 

کتری برقی شیائومی میجیا

زودپز شیائومی میجیا

بهترین دوچرخه برقی که می توانید بخرید دوچرخه برقی شیائومی با کیفیت و بادوام است. کتری برقی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و با استفاده از این کتری می توانید 1.5 لیتر آب را در کمتر از پنج دقیقه بجوشانید.

کتری برقی شیائومی علاوه بر زیبایی از موتور قدرتمندی برخوردار است. توان این دستگاه حدود 18 هزار وات است. با توجه به کنترل دمایی که برای این کتری طراحی شده است، نمای بیرونی آن داغ نمی شود. با زیبایی فوق العاده شیائومی، محفظه سیم زیر پایه ساخته شده است.

دیگر برندهای معروف کتری برقی عبارتند از Desini، بایترون و پارس خزر.

راهنمای استفاده از کتری برقی

در مرحله اول با فشار دادن دکمه آزاد کردن درب کتری درب کتری را باز کنید. گاهی اوقات درب کتری برقی می تواند ساده باشد یا در برخی مدل ها به صورت دایره ای باز یا بسته شود.

در مرحله بعد باید کتری را از پایه خارج کرده و آن را کاملاً با مقدار آب مورد نیاز خود پر کنید، این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید، باید از ریختن آب بیشتر از مقدار مشخص شده خودداری کنید و اگر آب از این حد بیشتر شد، لطفا تخلیه کنید. . آب اضافی

مقدار آب موجود در کتری نباید کمتر از حد مجاز باشد. در برخی از دستگاه ها، اگر آب موجود در کتری کمتر از 0.25 لیتر باشد، زنگ هشدار به صدا در می آید و یک قطره آب روی صفحه نمایش داده می شود.

پس از ریختن آب به مقدار لازم در کتری، درب آن را ببندید. برای شنیدن بسته شدن درب به آرامی فشار دهید یا مطمئن شوید که درب کاملا بسته است.

وقتی بدنه و کف کتری خشک شد، می توانید آن را روی پایه قرار دهید و دستگاه را به برق وصل کنید.

در این مرحله می توانید دکمه استارت دستگاه را فشار دهید تا آب به نقطه جوش برسد و اگر کتری شما قابلیت تنظیم دما را دارد، دمای آب را تنظیم کنید.

نکاتی در مورد استفاده از کتری برقی

نکته هنگامی که آب به 50 درجه سانتیگراد می رسد، دیگ دمای آب را هر ثانیه نمایش می دهد تا دمای آب به دمای مطلوب برسد.

هنگامی که آب به نقطه جوش رسید، صفحه دستگاه کلمه خاموش را نشان می دهد و زمانی که آب به دمای مورد نظر رسید، دستگاه بوق می زند. در برخی از کتری ها، پس از رسیدن آب به نقطه جوش یا دمای مطلوب، دستگاه به طور خودکار به حالت گرمایش می رود.

نکات مهم برای استفاده از کتری برقی

اگر دستگاه را برای آب گرم تنظیم کرده باشید، صفحه نارنجی می شود، در غیر این صورت می توانید دستگاه را خاموش کنید.

در صورتی که دستگاه شما قابلیت تنظیم دما را دارد، جدول راهنمای تنظیم دما برای نوشیدنی ها و دمنوش های مختلف در دفترچه راهنمای استفاده از دستگاه ذکر شده است و با مطالعه دقیق این راهنما دمای مناسب برای انواع را خواهید دانست. نوشیدنی ها

اگر می خواهید آب داغ را در دمای مشخصی در داخل کتری برای مدت زمان مشخصی نگه دارید و از آن استفاده کنید، می توانید پس از رسیدن آب به دمای مورد نظر، دکمه نگه داشتن آب را فشار دهید و از طریق دمای نگه داشتن دکمه، آب گرم می شود. بودن. برای مدتی گرم نگه دارید نیم ساعت تا چند ساعت گرم نگه دارید.
 

مطالعه مقاله کامل: https://www.entekhabcenter.com/electric-kettle-price