آموزش آنلاین انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL Online) معادل گواهینامه آموزش مجازی معلم در زمینه آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) در زمینه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی می باشد. یادگیری زبان به عنوان یک زبان خارجی بیش از 100 سال پیش در چین به عنوان بخشی از سلسله چینگ آغاز شد. [1] گواهینامه TEFL افراد با هر سطح تجربه را برای آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان در کلاس زبان خارجی آماده می کند. روند صدور گواهینامه TEFL آنلاین در اواخر دهه 1990 با شروع رونق دیجیتال آغاز شد. چندین گواهینامه TEFL در دسترس است.

آموزش آنلاین انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی

آموزش آنلاین انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی معمولاً توسط نهادهای حاکم تنظیم می شود. Qualifi نهاد اهدا کننده جایزه در انگلیس است. در ایالات متحده، AQC یک سازمان شناخته شده DEAC است. 3 نوع سطح صلاحیت TEFL وجود دارد. 1. بدون سطح. 2. دوره های آنلاین TEFL سطح 3. 3. دوره های آنلاین TEFL سطح 5. آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) یک دوره TEFL بدون مدرک است که توسط سازمان اعطا کننده در پایان گواهی به رسمیت شناخته نمی شود. در برخی کشورها، این امر می تواند هنگام درخواست ویزای آموزشی مشکلاتی ایجاد کند. دوره آنلاین سطح 3 TEFL معمولاً 120 ساعت (حداقل تعیین شده برای این مدرک) طول می کشد. سطح 3 معادل دیپلم دبیرستان است. در حالی که سطح 5 معمولاً بیش از 120 ساعت معادل مدرک دانشگاهی طول می کشد. تفاوت های بزرگ بین این سه، سطح ورود شما پس از فارغ التحصیلی، آینده شغلی و کیفیت تدریس شما در حین تحصیل برای آموزش آنلاین انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی است.
گواهی آنلاین در آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی توسط کارشناسان آموزش زبان های خارجی در موسسه آموزش انتاریو (OISE) از دانشکده آموزش دانشگاه تورنتو ایجاد شده است. این گواهینامه با مشارکت Teach Away، یک شرکت بین المللی استخدام معلم ارائه می شود
 
روش های تدریس
یادگیری آنلاین انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی توسط Learnkit، یک پلت فرم آموزش الکترونیکی توسعه داده شده است. این دوره 100% آنلاین است و مستقیماً خودآموز و خودآموز است.[4] دانش آموزان باید تمام الزامات گواهینامه را ظرف یک سال پس از ثبت نام تکمیل کنند.
 
شرایط ثبت نام
هیچ پیش نیازی برای ثبت نام در دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TEFL) وجود ندارد. توصیه می شود دانش آموزان قبل از ثبت نام دارای مدرک دیپلم متوسطه باشند.