اگر می خواهید تمام مراحل ساخت لینک را به بهترین شکل ممکن طی کنید، مجموعه ناشونت این کار را به بهترین شکل برای شما انجام خواهد داد.

اگر قصد خرید بک لینک دارید، ممکن است بین انواع بک لینک سردرگم شوید. بک لینک ها اشکال مختلفی دارند و راه های زیادی برای ساخت آنها وجود دارد، بنابراین مهم است که بهترین نوع بک لینک را بشناسید. اما ابتدا باید انواع بک لینک ها را بشناسیم و از آنها آگاه باشیم. بنابراین در ادامه به توضیح مختصری در مورد انواع بک لینک می پردازیم.
لینک های داخلی، تکنیک مناسب
بله این درسته. بک لینک ها فقط نباید خارجی باشند. علاوه بر این، بک لینک های داخلی به سایت شما می تواند کمک بزرگی در افزایش رتبه صفحه شما باشد. در هر محتوایی که ایجاد می کنید، حتماً یک لینک در سایت ایجاد کنید که به آن محتوا پیوند می دهد. تولید لینک های داخلی باید در تعداد معقولی انجام شود و ایجاد لینک هایی که کمی متفاوت هستند نیز می تواند ارزش این بک لینک ها را کاهش دهد.
ویرایش پیوندها (مخصوص و مرتبط)
ما نوعی بک لینک به نام بک لینک های ویرایشی داریم که در وب سایت های مرتبط با وب سایت شما قرار می گیرند و بک لینک های مناسب را برای شما ایجاد می کنند. بک لینک ها معمولاً زمانی ایجاد می شوند که محتوای شما به وب سایت شما به عنوان منبع خاصی از اطلاعات (مانند یک مقاله یا تصویر) اشاره می کند که وب سایت معرفی یا ذکر می کند. در سایت به طور کامل توضیح داده شده است. سعی کنید مالکیت معنوی وب سایت و برند خود را به عنوان منبع اطلاعاتی در مورد صنعت و حوزه ای که در آن فعالیت می کنید، شناسایی کنید. برای ایجاد یک استراتژی، از ابزارهای سئو استفاده کنید که کلمات کلیدی را که رقبای شما برای آنها رتبه بندی کرده اند، شناسایی می کند، اما وب سایت شما هنوز باید پوشش دهد.
ایجاد بک لینک برای پست های مهمان
ایجاد محتوا برای یک وبلاگ یا وب سایت و نوشتن پست های اختصاصی برای آن وبلاگ یا وب سایت به این معنی است که شما یک پست مهمان نوشته اید. حتی می توانید یک لینک به این پست ارسال کنید و بک لینک های قدرتمندی دریافت کنید. البته پست های مهمان می تواند رایگان یا بدون پرداخت باشد. ما این را در لیست پست مهمان خود توضیح می دهیم. اگر پست پارتی پولی را سفارش داده اید، به این معنی است که یک رپورتاژ آگهی را از Shown خریداری کرده اید.
بک لینک به پروفایل های شرکت (نمایه)
ایجاد یک صفحه پروفایل ایجاد یک نمایه دیجیتال برای برند شما اغلب به معنای ایجاد بک لینک در صفحات شغلی یا سایت های دیگر مانند رسانه های اجتماعی است. سایت هایی مانند فهرست های تجاری و انجمن ها را بررسی کنید. این بدان معناست که شما در حال ایجاد بک لینک تصویر هستید. موتورهای جستجو به این سوابق به عنوان دلیلی بر قانونی بودن سایت نگاه می کنند.
با ارائه ابزارهای رایگان شانس خود را افزایش دهید
ارائه ابزارهای ارزشمند رایگان یکی دیگر از راه های قدرتمند برای جلب توجه جدی و طولانی مدت به سئو و بک لینک است. این ممکن است به معنای ایجاد یک منبع ساده اما ارزشمند برای صنعتی باشد که وارد آن می‌شوید. برای مثال، فرض کنید در حال طراحی یک مرورگر وب هستیم که یک نسخه پریمیوم با ویژگی‌های کم را بدون پرداخت هزینه ارائه می‌دهد. ابزارهایی را که ایجاد کرده اید با سایت هایی که مخاطب هدف دارند (از ابزارهای سئو برای یافتن آنها استفاده کنید) یا ابزارهای سفارشی در پست های مهمان برای افزایش بک لینک به اشتراک بگذارید. به این ترتیب شما نیازی به خرید بک لینک ندارید. البته این کافی نیست و با خرید بک لینک می توانید سریعتر رشد کنید. برای این کار می توانید به https://neshoonet.ir مراجعه کرده و بهترین خدمات لینک بیلدینگ را خریداری کنید.
مشارکت در بیوگرافی نویسنده مقاله
اگر یک وبلاگ خارجی به شما اجازه نمی دهد که بک لینک را در محتوای خود قرار دهید، معمولاً می توانید این کار را در بیو نویسنده انجام دهید. این بک لینک ها هنوز هم تاثیر مثبتی بر سئو دارند.
پیوند بازگشت به ویکی
ویکی ها منبعی غنی و به روز از اخبار و اطلاعات هستند. اگر شما اطلاعاتی را در سایت خود ارسال می کنید و بک لینک سایت خود را مشاهده می کنید، این یک منبع معتبر محسوب می شود و می تواند تاثیر مثبتی بر سئوی سایت شما داشته باشد.
ارتباطات آموزشی و آکادمیک
همانطور که می دانید سایت های دانشگاهی یکی از معتبرترین وب سایت ها هستند. هنگامی که از این سایت ها بک لینک دریافت می کنید، بدون شک می توانید به رشد وب سایت خود و افزایش اعتبار آن کمک کنید. سایت های آموزشی اغلب به عنوان دامنه های edu شناخته می شوند، اما سایت هایی هستند که دامنه های دیگری دارند اما دامنه آموزشی محسوب می شوند و قانونی هستند.
بک لینک های Malo
لینک های رسمی که اغلب در سایت های رسمی ثبت می شوند، محبوب ترین بک لینک ها هستند و می توانند قدرت زیادی به سایت شما بدهند. یافتن لینک های دولتی سخت تر از بک لینک های دانشگاهی است. برای دریافت این نوع بک لینک به عنوان مثال می توانید از یک پروژه دولتی حمایت کنید که در سایت سازمان ثبت نام می کند، بک لینک شما حفظ می شود.
ایجاد بک لینک در مقالات وبلاگ خارجی
هنگامی که به یک وب سایت خارجی پست می کنید، اگر محتوای پست حاوی وبلاگ ها و پیوندها باشد، پیوند خارجی نامیده می شود. در واقع این نوع لینک ها شباهت زیادی به لینک های وب دارند.
از رقبای خود بک لینک بگیرید.
گرفتن بک لینک از سایت های رقیب کار ساده ای نیست. در رقابت شدید، هیچ رقیبی نمی خواهد به وب سایت رقیب لینک دهد. با این حال، می توانید به نوعی رقبای خود را متقاعد کنید که به وب سایت شما لینک دهند و در ازای آن می توانید به خدمات یا خدمات رقیب امتیاز دهید.
لینک های دانلود از انجمن
انجمن ها و سایت های پرسش و پاسخ منابع عالی برای افزودن لینک های ارگانیک هستند. وقتی سوالی در انجمن مطرح می شود، می توانید با پاسخ صحیح به سوال و پاسخ به سوالات کاربران با لینک خود بازخورد دریافت کنید.
بک لینک از شبکه های اجتماعی
برخی از کارشناسان سئو بر این باورند که بک لینک شبکه های اجتماعی دیگر موثر نیستند. با این حال، به نظر ما، بک لینک ها از هر نوعی که باشند، همچنان اعمال می شوند و مشکل نشان دادن این اثر این است که این بک لینک ها به طور طبیعی ایجاد می شوند. اگر قصد دارید بک لینک های اسپم تولید کنید، انتظار افزایش رتبه خود را نداشته باشید.
لینک ایمیل
اما بک لینک دادن از طریق ایمیل که یک روش لینک بیلدینگ هوشمند است، کمک می کند تا با کلیک بر روی لینک، کاربر را به سمت وب سایت خود هدایت کنید و این حذف به طور غیر مستقیم بر سئوی وب سایت شما تاثیر می گذارد.
بهترین بک لینک چیست؟
برای به دست آوردن نتیجه از ساخت لینک، باید در سایت های مختلف لینک بسازید. اما اگر می خواهید دقت انواع مختلف منابع را با هم مقایسه کنید، خرید رپورتاژ آگهی مناسب قطعا بهترین نوع بک لینک است.
لینک بیلدینگ را به شما بسپارید
اگر قصد دارید کل فرآیند ساخت لینک را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، مجموعه ناشونت این کار را با نهایت دقت برای شما انجام خواهد داد. فقط با شماره 09114934623 یا 01391012617 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید یا به آدرس neshoonet.ir مراجعه کنید.