بازاریابی محتوایی و شباهت آن با اولین قرار عاشقانه
دو زوج مختلف را در نظر بگیرید که میخواهند برای اولین بار یکدیگر را ببینند.
مدل شماره یک با این جملات توسط یک نفر از آنها شروع میشود:
سلام! من خیلی شیک پوش و به روز هستم. من با یه عالمه آدم باحال و معروف دوستم! تا حالا چندتا جایزه برنده شدم، خیلی هم شغل خفنی دارم، خودمم خیلی آدم بامزهای هستم. با من ازدواج کن تا یه ماجراجویی افسانهای داشته باشی!
دیالوگهای ابتدایی در مدل شماره دو اینچنین است:
- سلام، از دیدنت خیلی خوشحالم، مرسی که وقت گذاشتی تا هم رو ببینیم.
- کمی مکالمات عادی رد و بدل میشود
- راستی فک کنم تو سفر کردن رو دوست داری… بیشتر واسم بگو! دوست داری کدوم شهر رو از نزدیک ببینی؟
- آره درسته من عاشق سفرم، آرزومه برم پاریس…
- پاریس؟ وای فوقالعادس! اتفاقا چندتا از دوستای من هم پاریس زندگی میکنن. اگه بخوای میتونم تو رو با اونا آشنا کنم! یکیشون اونجا آشپزه، یکی طراح و اون نفر دیگه توی کتابخونه مرکزی پاریس کار میکنه. این آدم خیلی داستانای باحالی تعریف میکنه، یه بار میگفت یه زوج رو دیده که…
فکر میکنیدکدام یک از این اولین قرارها تبدیل به قرار دوم میشوند؟!