Free photo side view man holding passports مهارتهای خود را در اولین پیست اسکی بلند سرپوشیده جهان آزمایش کنید یا شیبهای آرام مبتدی را دور بزنید. پارک های آبی دبی دارای سرسره های بلند هستند و همین طور امکان آب بازی نیز وجود دارد. کافهها و رستورانهایی هم برای تکمیل لذت از بازی در این مجموعه وجود دارد. است. این پارک آبی دارای حمام تفریحی، موسیقی زنده، اتاق پزشکی و انواع فروشگاههای متنوع است که برای کسانی که به هتل استانبول رفته و در این شهر اقامت دارند، یک جای جذاب برای تفریح است. پنجرههای هتل چهار فصل تای وارنر در نیویورک کشیده و قدی بوده و شهر را به طور ۳۶۰ درجه به نمایش گذاشته است. استخر روباز موجود یکی از پرطرفدارترین امکانات این هتل محسوب میشود، این استخر در طی سال باز بوده و برای تمامی ردههای سنی مناسب است، همچنین در کنار استخر نیز صندلیهای آفتابگیری قرار دادهشده است که بعد از شنا میتوانید در این محل دراز کشیده و ریلکس کنید. بلیط «وایبز پلاس» (Vibes Plus): این گزینه فقط برای افراد بالای ۲۱ سال و شامل پکیج نوشیدنی و سایر خدمات است. طبق آمار و ارقام به دست آمده این هتل از محبوبیت بسیاری میان افراد مخصوصا زوجهای جوان برخوردار است. علاوه بر این موارد، در مرکز خرید مذکور میتوانید یک کارت هدیه عمار خریداری کنید که به صاحب کارت، 10 تا 15 درصد تخفیف برای کالاهای مرکز خرید، غذا، نوشیدنی و بلیط سینما ارائه میشود.

قطعا این بازار می تواند یکی از اصلی ترین جاذبه های محلی برای گردشگران تور دبی باشد. این مرکز خرید معتبر با ترکیبی از خردهفروشان طراح نخبه، گزینههای غذایی عالی و فروشگاههای تخصصی، یک تجربه خرید شیک و زیبا را فراهم میکند. به طور کلی می توان گفت همراهی با تور دبی هتل آتلانتیس یک سفر عالی و خانوادگی برای مسافران بوده است. با مجموعهای از تمام محصولات مورد نظر شما از سراسر جهان، این دوره در واقع زمان ایده آلی برای خرید است. با توجه به منطقه ای کهPanorama Hotel Deira در آن واقع شده است، نزدیکی به ایستگاه های مترو از مزیت های آن به حساب می آید و کسانی که عاشق خرید در دبی باشند می توانند هم به بازارهای سنتی و هم مراکز خرید مدرن دسترسی راحتی داشته باشند و زمان زیادی را صرف دوندگی بین بازارهای شهر نکنند. اولین چیزی که در این شهر توجه شما را به خود جلب میکند شهر کودکان است، فضایی که در آن کودکان شما میتوانند از بازی و بالا و پایین پریدن در فضای باز لذت ببرند. انجام دادن این سرگرمی ها و بازی ها برای کودکان مانند زندگی کردن میان انیمیشن ها و قصه ها است. البته گلد آن 27 بیشتر از آن که یک رستوران باشد، محلی بسیار مناسب برای صرف انواع نوشیدنی های متنوع و خوشمزه است البته در منوی این رستوران غذا و قلیان هم دیده می شود اما اکثرا برای چشیدن طعم نوشیدنی های جذاب این رستوران به سمتش می آیند. آکواریوم لاست چمبرز بخشهای بسیار مختلفی دارد که هر ساله گردشگران فراوانی از آن بازدید میکنند. مردم این منطقه در سال های اخیر سازه های مختلفی در این شهر ایجاد کرده اند و همین عوامل سبب شده است تا تعداد گردشگران هم افزایش یابد.

هتل کرون پلازا دبی Crowne Plaza واقع در قلب تجاری و اداری شهر، مقصدی ایده آل برای افرادی است که به قصد تفریح و سفرهای کاری به این شهر سفر کردهاند. بهترین روش برای رفتن به سیتی سنتر استفاده از مترو است. ساعات کاری مرکز خرید سیتی سنتر میردف: تمام ایام هفته از 10 صبح تا 10 شب به جز پنجشنبه ها و جمعه ها که 12 شب تعطیل میشود. مرکز خرید مرکاتو را به شکلی خاص و دوستداشتنی طراحی کردهاند و همین موضوع باعث جذابیت هرچه بیشتر آن شده است. یکی از تفریحات جذاب و دوستداشتنی در دبی میتواند رفتن به دلفیناریوم و دیدن بازی و شیطنت دلفینها و یا حتی شناکردن در کنار آنها باشد. اما با توجه به وجود صف در برخی از وسائل بازی و خوردن ناهار، در آخر باز هم وقت کم آوردیم. بعد از مدت زمانی کم کم تعداد مغازه های این ناحیه بیشتر شد و به این صورت بازار مورد نظر ایجاد شد. مهمانانی که تمایل داشته باشند تا وعده غذایی خود را در اتاقشان میل کنند می توانند به صورت ۲۴ ساعت از خدمات روم سرویس بهره مند شوند. در این هتل انواع غذاهای بین المللی، غذاهای سنتی و لذیذ عربی سرو شده و با سرویس ۲۴ ساعته میتواند در هر ساعتی بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. زمان اقامت و کیفیت هتل و خدماتی که در تور به شما ارائه می شود مواردی است که به روی هزینه های سفر به دبی تاثیر گذار است. پیشنهاد ما به شما این است که برای سفر به دبی و استفاده از تفریحات دبی برای کودکان مدت زمان کافی را در نظر بگیرید، مثلا تور دبی ۷ شب و ۸ روز پیشنهاد خوبی برای آنهایی است که میخواهند حسابی به کودکانشان خوش بگذرد.

اگر جزو افرادی هستید که با خوردن هر غذایی احساس راحتی نمیکنید و یا در انتخاب رستوران در شهر دبی دچار سردرگمی شدهاید، رستوران پارس اکسپرس مکان مناسبی برای شما است. مادهش یکی از تم پارکهای قدیمی دبی محسوب میشود؛ اما همچنان با بهروزشدن مداوم وسایل و تفریحات جزو مکانهای تفریحی مورد علاقه بسیاری از خانوادهها و کودکانشان است. شما از طریق نمایشگرهای فضاپیما، فضا را میبینید و در مورد کار کردن فضاپیما، اطلاعاتی به دست خواهید آورد. سفر شما به دبی بدون بازدید از بازار طلا کامل نخواهد بود. اگر از هیجان و لذت این جاهای جذاب نمیتوانید بگذرید اما هزینهها برایتان سنگین است، سفر کردن با تور اقساطی دبی یک راه منطقی برای سرشکن کردن هزینهها است. برای والدینی که قصد سفر به دبی با فرزندانشان را دارند، پیدا کردن یک تفریح خوب همیشه دغدغه است، برای همین هم این بار به سراغ تفریحات و جاهای دیدنی دبی برای کودکان و خانوادههایشان رفتهایم. برای آسایش و راحتی میهمانان در هر اتاق، حمام مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در نظر گرفته شده است. 1. میهمانان هتل آتلانتیس تخفیف در خرید بلیط دارند . نکتهٔ جالب برای گردشگران تور دبی، کسانی که در این هتل اقامت میکنند میتوانند بهطور نامحدود از پارک آبی استفاده کنند. برای استفاده از Snow Bullet Ride حداقل سن باید ۸ سال به بالا و قد نیز ۱۲۵ سانتیمتر به بالا باشد.

در واقع ارتفاع این سرسره، به اندازه یک ساختمان ۹ طبقه عمودی است و شما از آن بالا رها خواهید شد و هیجان وصف ناشدنی را تجربه خواهید کرد. این موزه شامل سه بخش اصلی تپه سبز، ساختمان و قسمت توخالی است. فضای توخالی در وسط ساختار این بنا و نوشتههایی با خط نستعلیق که روی آن حکاکی شده، تماشاگران را مجذوب خود میکند و نمادی از آینده نانوشته بشریت است. • فعالیتهای دیگر را تجربه کنید: بله، جشنواره چیزهایی بیش از اندازه کافی برای مشغول نگه داشتن شما دارد. آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی مال با بیش از 10 میلیون لیتر ظرفیت آب، یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان است. باغ پروانه های دبی به شما این فرصت را می دهد که ببینید پروانه ها چگونه در هر مرحله تکامل می یابند. جالب اینجاست قرار نیست در این آکواریوم، شما فقط شاهد حرکت آبزیان در تونل و دیوارههای اطراف آن باشید. در این بازدید شما می توانید شاهد وضعیت دبی در 50 سال آینده باشید. پس می توان گفت که در در فوریه و مارس شاهد آب و هوایی ملایم در دبی خواهیم بود و بهترین زمان برای سفر به دبی است. همچنین در یک مدت زمان کوتاه، عین دبی به دلیل تعمیرات بسته شده بود.

این باند فرود برای مدت کوتاهی به درخواست تایگر وودز Tiger Woods گلف باز معروف آمریکایی به زمین گلف و مدتی هم به زمین تیس تبدیل شده بود. مرکز صرافی موجود در این هتل برای تبدیل ارز دایر گردیده است. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که نمی توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. در مغازههای مختلف اجناس یکسان یا مشابهند بنابراین میتوانید قبل از رسیدن به قیمت مد نظر حسابی چانه بزنید. آنچه باید قبل از سفر به دبی بدانید! اگر قصد سفر به دبی و خرید از این مرکز خرید منحصربهفرد را دارید باید بدانید که معروفترین جشنوارههای خرید دبیمال در فصل زمستان در ماههای ژانویه و فوریه و در تابستان در ماههای اوت و جولای در جریان است. درباره وضعیت آب و هوای دبی در مطلب راهنمای سفر به دبی به اندازه کافی برایتان گفتیم، البته تفریحات و دیدنیهای دبی به آبتنی محدود نمیشود. هیجانانگیزترین تفریحات دبی چه هستند؟ همانطور که اشاره کردیم هتل هیلتون دبی الحبتور سیتییکی از بزرگترین و مجللترین هتلهای دبی است که با ۴۴ طبقه متنوع ترین اتاقها در خود جای داده است. اشاره داشت. این هتل با ۸ طبقه و ۲۲۸ واحد اقامتی در سوییس قرار گرفته و هر شب بالغ بر ۸۰ هزار دلار خرج روی دستتان میگذارد. آل اویس بهعنوان مؤسس این موزه هدف خود از تأسیس آن را حفظ میراث دبی میداند. این سه برج دارای کاربریهای اقامتی و تجاری خواهند بود و هدف از ساخت آن، گسترش برجهایی است که بر اساس افسانههای کهن ساخته شده اند. همچنین در داخل این روستا صنعتگران سفالسازی، شیشه سازی و پارچه بافی وجود دارند. سایر امکانات ارائه شده در داخل اتاقها عبارتاند از کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، اتو، کتری برقی، میز کار.

هر اتاق بزرگ و با تزئینات شیک دارای تلویزیون ماهوارهای صفحه تخت، وای فای رایگان و تهویه مطبوع است. لاست چمبرز یک آکواریوم فوقالعاده بزرگ زیر زمینی در دبی بوده که میزبان تمام آبزیان دریایی است. با توجه به سرعت آرام و امنیت فوقالعاده عین دبی، زنان باردار و افرادی که دارای بیماریهای قلبی هستند نیز میتوانند از آن استفاده کنند. • برای سفر خود برنامهریزی کنید: مستقل و ناگهانی سفر کردن سرگرم کننده است، اما کمی تحقیق و برنامهریزی برای بهترین استفاده از زمان خود در جشنواره خرید دبی بسیار مفید است. جاهای دیدنی کشور دبی آنقدر زیاد هستند که زمان زیادی را برای دیدن همه آنها باید صرف کنید. آب نمای دبی که بزرگترین آبنمای موزیکال دنیا محسوب میشود از جذابترین جاهای دیدن دبی است که دیدن آن حسابی شما را سر ذوق میآورد. در نتیجه اگر قصد سفر به شهر آسمانخراشها و بازدید از جاهای دیدنی دبی و سازههای منحصربهفرد آن را دارید، در این مطلب همراه ما باشید تا سوار بر مرکب قلم، سری به بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا بزنیم. ارزان ترین نوع بلیط چرخ و فلک چشم دبی مربوط به کابین مشاهده میشود. تولیدکنندگان هم که برای فروش شب عید سه ماه پیش از ما خرید کردند و الان در حال عرضه محصولات خود هستند تا چکهای ما را پاس کنند، به دلیل کاهش توان خرید مردم، نمیتوانند حساب شان را پر کنند، بنابراین باید یا تاریخ چکهای شان را تمدید کنند و یا چکها برگشت میخورد. این هتل به قدری بزرگ و زیباست که میتواند کیفیت سفر را بیش از پیش کند و خاطرهای دل انگیزتر از پاریس را در قلب شما جای دهد. حالا تصور کنید که خاطرهای که برای دیگران از دبی تعریف میکنید تجربه برفبازی یا اسکی در این شهر باشد! یکی از بزرگترین پیستهای اسکی سرپوشیده دنیا نیز در همین مرکز خرید قرار دارد.

پیست اسکی دبی 4500 متر مساحت دارد و برای آن 5 سطح مختلف در نظر گرفتهاند به همین دلیل جای خوبی برای تفریحی بیخطر برای کودکان است. سرسره ادیسه وحشت سطح هیجان بالایی دارد. اما به طور کلی اگر بخواهیم این موضوع را بررسی کنیم که آیا خرید در دبی از آمریکا ارزانتر است، باید بگوییم که با توجه به ارزش واحد پول امارات، دلار در این کشور ارزش بالایی دارد، بنابراین اگر با دلار همراه باشید. اگر بخواهیم ساده بگوییم، جحا معادل عربی ملانصرالدین خودمان است. بازار مرشد دبی که محبوبیت بسیار ویژه ای برای عموم مردم دبی دارد به زبان عربی " سوق مُرشِد " نیز خوانده می شود که در اصل یکی از مناطق تاریخی و مهمتر اینکه معروفترین بازار دبی نیز هست و تقریبا اغلب کسانی که به این شهر سفر می کنند سری هم به این بازار می زنند. این هتل در مرکز شهر توکیو قرار گرفته و خدمات فوق العادهای را در اختیار میهمانان میگذارد. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. صرافی هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان است. علاوه بر اینها، مینی بار، دستگاه قهوه جوش و تلویزیون ال سی دی با قابلیت نمایش شبکههای تلویزیونی به صورت ماهوارهای نیز دیگر امکاناتی است که در اختیار مسافران قرار میگیرد. پارکینگ نیز اختصاصی و رایگان بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده میشود.